dinsdag 14 januari 2014

start van LEGO garage NL !!!!!!!!!

hey iedereen,

Dit is mijn eerste blog, en waarschijnlijk ook één van de eerste Nederlandse blog die gaat over lego supercars en nog meer zelfgemaakte legocreaties!!!! dit is een passie geworden van mij en waarschijnlijk ook van vele anderen. Dit is niet een blog voor van die kleine dingen die 2-jarigen kunnen maken maar van supercars die iets kunnen. Deze blog zal dus met mindstroms en LEGO power functions werken.

Ik hoop dat jullie deze blog dus af en toe in het oog zullen houden. Want ik zal proberen iedere 2 maanden een nieuwe creatie of een update op deze blog te zetten. Maar omdat dit de eerste keer is begin ik al meteen met een supercar en een update van deze supercar. Ik hoop dat jullie dit leuk gaan vinden!

NC


Geen opmerkingen:

Een reactie posten